| |
krzyhu | 26.10.2013 14:30:15 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 20 #1636969 Od: 2013-7-29
| Witam, zrobiłem szlif cylindra i kupiłem nowy tłok. Po złożeniu silnika i pierwszym odpaleniu wszystko chodziło tak jak należy. Trzymał niskie obroty, reagował na regulacje obrotów na biegu jałowym, reagował na kręcenie śrubką od mieszanki. Problem jest taki, że kiedy próbuje delikatnie odkręcić gaz to odrazu robi buuu i gaśnie. Odpala z 1-2 kopa, kompresja jest dobra. Na wszystkie regulacje gaźnika jak już mówiłem reaguje. Wymieniłem świece, nie pomogło. Dokładnie wyczyściłem gaźnik, nie pomogło. Iglica jest ustawiona na 2 szczeline od góry, zmieniałem na 3 od góry(nie chiał nawet odpalić, zmieniłem na 1 od góry, było to samo jak na 2. Kiedy włącze ssanie to go przydusza ale nie wchodzi na obroty. Dodam, że kiedy manetke odkręce dosłownie jakiś 1-2 mm to obroty zwiększają się o jakies 500. Wygląda na to, że kiedy przepustnica zaczyna się otwierać to tak jakby nie docierało dalej paliwo. wyjmowałem filtr, odpalałem bez, to samo. Robiłem chyba wszystko co się da, moto nie reaguje na nic.
Troche to dziwne, dlatego, że jeszcze na starym tłoku wszystko chodziło tak jak należy. Tak jakby popsuło się od samego "leżenia" Prosze o pomoc.
|
| |
yamahadt18 | 26.10.2013 16:55:56 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 12 #1637050 Od: 2013-10-9
| Ziomek, dysze do przeczyszczenia i będzie git |
| |
krzyhu | 26.10.2013 18:10:00 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 20 #1637118 Od: 2013-7-29
| Dysza jest czysta, sprawdzałem i sprawdziłem jeszcze raz.
Zamieniłem gaźnik (miałem dokładnie taki sam mikuni od starego silnika i jest ciut lepiej,tzn moto na niskich obrotach chodzi dobrze i troszke lepiej się wkręca o te 500 rpm. Udało mi się go wkręcić na te 5-6 tys. żeby to zrobić najpierw musze bez ssania odkręcić manetke o 1-2mm, włączyć ssanie, znowu odkręcić o te 1-2 mm, poczekać aż przejdzie "kryzys" aż złapie obroty i kręci normalnie ale też nie do końca. Kiedy jest na tych 5-6 tys to przy dalszym odkręceniu manetki jest dalej buuu. Dysza w tym gaźniku też jest czysta.
Kończą mi się pomysły  |
| |
yamahadt18 | 27.10.2013 10:38:19 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 12 #1637719 Od: 2013-10-9
| a zawór membranowy? bo on też może być przyczyną.. a tłok dobrze założyłes?
|
| |
krzyhu | 27.10.2013 10:41:09 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 20 #1637721 Od: 2013-7-29
| No właśnie to pozostaje mi jeszcze do sprawdzenia. Niedługo sprawdze i odrazu dam znac.
Tak tłok jest na 100 % dobrze załozony, strzałka zwrócona ku tłumikowi |
| |
krzyhu | 27.10.2013 16:49:27 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 20 #1637971 Od: 2013-7-29
| Problemem okazał się zawor membranowy (wygięte blaszki).
Bardzo dziękuje wszystkkm za pomoc.
|
| |
yamahadt18 | 28.10.2013 08:29:38 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 12 #1638354 Od: 2013-10-9
| przez zawór dostawała za dużą dawke powietrza i się dusiła. proszę |